Prioritera dina egna insatser

24 MAR 2020
Skrivet av :

På måndagskvällen genomfördes den första av fyra workshopar för företagare i Älvsbyn, detta med temat ”Kundresan” inför ett tjugotal närvarande på Polar Hotell.
Hur omvandlar vi missnöjda kunder till nöjda ambassadörer för det lokala företagandet stod på agendan.

Mats Långström och Frida Berglund från oh my, fångade fort de närvarande företagens kreativitet hur man får grepp om den egna kundresan, hur man omvandlar missnöjda kunder till nöjda ambassadörer.

Bakom hela workshops serien står näringslivskontoret vid Älvsbyns Kommun, Företagarna, Tillväxtverket och oh my.

Kommande workshops i serien
20 april – Storytelling
11 maj – Sociala Medier
25 maj – Film och Foto

Om Skribenten
Trodde att han gått i pension men har insett att han nu har mer att göra än han någonsin haft som grönklädd.